Experiente noi

Stiu ca v-am impuiat deja capul cu experientele noastre noi dar nah, sunt foarte importante pentru cainii mei si mie imi place sa scriu despre ele pentru ca e vorba despre caini adulti (6 si 4 ani) care invata lucruri noi. Desi nu sunt catei tineri, puiuti, au invatat urmatoarele fara nici un fel de probleme:

  • la doi ani Lia a mers pentru prima data de lesa. Nu am intampinat nici un fel de greutati. in timp foarte scurt mergea asa de bine de parca ar fi fost antrenata pentru paradele de frumusete.

 

  • cand Lia avea cinci ani si Sally 3 au invatat sa traiasca in casa si sa-si faca nevoile afara. Cand am cumparat casa le-am facut caini de interior. Am invatat impreuna care sunt limitele (nu pe pat!) si unde au voie (pe canapele). Am avut doar cateva incidente de pipi cu Lia pe care le-am rezolvat cu… multa rabdare.

 

  • cand Lia avea 4 ani si Sally 2 au mers pentru prima oara cu masina si asta a devenit hobby-ul lor number 1. Calatoresc si in portbagaj si pe bancheta din spate, si singure si cu alti caini in masina (da, vara trecuta am avut 3 caini si 4 oameni in masina).

 

  • anul asta, cu Lia 6 ani si Sally 4 au invatat cum e viata „la bloc” fara nici un fel de probleme. Au urcat pentru prima data la etajul trei si s-au comportat absolut ok. Le-am lasat si singure cand am avut treaba si vecinii nu s-au plans, de unde trag concluzia ca au fost cuminti si linistite.

 

  • azi au folosit pentru prima data scara rulanta! Nu e prima data ca le ducem cu noi in magazine dar azi a fost foarte fain ca au urcat si au coborat cu scara rulanta. Sigur ca au stat gen „statuie pe vine” dar a fost ok pentru prima data. Am avut mare grija la unghii sa nu si le prinda in scara

Acuma ca am avut experientele astea atat de pozitive cu ele stiu sigur ca daca ar fi sa adopt un caine nu as alege neaparat puiuc. Si cainii batrani invata si o fac foarte bine!

20160224_100409

 

2 thoughts on “Experiente noi

    1. Am facut o singura data greseala de a gandi pentru cainele meu. Cand mergem in vizita la niste prieteni buni trebuie sa urcam pe o scara de metal, in spirala. Sally a protestat si a refuzat sa urce si noi am urmat-o in frica ei adica am dus-o in brate. Noa de atunci mereu cand vine vorba de scara respectiva trebuie s-o luam in brate :))
      Asa ca acuma de cate ori avem de infruntat vreo situatie noua nu ezit nici o secunda, merg inainte cu cel mai decis si natural aer cu putinta si ele ma urmeaza automat, daca le simt ca ezita ele nu dau importanta si merg mai departe si asa si ele🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

