Motivele zilei

Draga CelDeSus,

azi iti sunt recunoscatoare pentru:

  • Mierea cu catina primita cadou de la prietena mea. Iau cate o lingurita dimineata
  • Aerul curat ce se napusteste sa intre dimineata cand deschid geamul
  • Compromisul la care am ajuns cu jumatatea

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

 

2 thoughts on “Motivele zilei

  1. Dap. Sa ne jucam.

    Sunt recunoscator pentru ca in fiecare zi primesc o sansa noua sa invat lucruri noi, sa incerc sa fiu mai bun, si totodata o cantitate de energie care ma ajuta sa fac acestea.

    sunt recunoscator pentru toti oamenii frumosi/buni pe care ii intalnesc si chiar si pentru cei mai putin buni🙂 pentru ca pana la urma din toate experientele invatam ceva.

    Sunt recunoscator pentru claritatea mentala pe care o am cat de mica e ea.

    Sunt recunoscator ca pe drumul meu in viata am descoperit stilul ‘minimalist’. Cu tot pachetul cu care vine.

    Sunt recunoscator ca ai postat acest joc la care pot participa si eu. Si iti multumesc.

    Pe mai tarziu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

