Dialoguri

La telefon.

 

Ea: – „Si stii, cum ti-am spus la cimitir in ziua inmormantarii, eu pana atunci nu am mai vazut pe nimeni murind. Mi-a murit mama, tatal, soacra, dar nu am fost niciodata de fata la momentul in care sufletul iese din corp…“

 

Imi povesteste detaliat cum s-a intamplat. O ascult. Ingrijitoarele de batrani nu au parte de nici un fel de pregatire pentru a stii sa gestioneze asemenea experiente la nivel emotional, de aceea au un risc ridicat de depresie si/sau alte probleme.

 

Apoi…

 

Eu: – „Ma bucur mult ca te-am cunoscut, pastram legatura si sigur o sa ne mai vedem.“

Ea: – „Da, m-as bucura!“

Eu: – „Zi-mi cand ai ziua de nastere sa te scriu in calendar sa te pot felicita.“

Ea: – „Sigur. 12 iulie.“

Eu (zambind): – „Hihi! Vrei sa ghicesti cand e ziua mea de nastere?“

Ea: – „Tot pe 12 iulie?“

Eu: – „Exact!“

Ea: – „Esti singura pe care o cunosc nascuta in aceeasi zi cu mine…“

Eu: – „Si tu. Nici eu nu cunosc pe nimeni altcineva. Suntem speciale!“

2 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

