Dialoguri

Miercuri, la telefon.

 

Ea: – „Te-am sunat sa te intreb daca nu cumva e azi Craciunul tau…?“

Eu: – „Nu, nu sunt de rit slavic. Familia mea este greco-catolica.“

Ea: – „A, exact ca si prietena mea romanca!“

Eu: – „Nu aveai bilete pentru Egipt? Nu trebuia sa fii deja acolo?

Ea: – „Ba da, e drept ca am rezervat biletul prin agentia de voiaj. Si m-am bucurat foarte mult de terapie ca stii ca in sezonul asta am mereu dureri… Si imagineaza-ti ca agentia mi-a consumat banii fara sa-mi ia biletele!“

Eu: – „Wow, adica ti-au furat banii…“

Ea: – „Nu, nu vreau sa cred asa ceva, de foarte multi ani imi rezerv hotelul si zborul prin ei… sper ca a fost o neatentie grosolana din partea lor… nu altceva… oricum mi-au promis ca o sa pot zbura sambata…“

Eu: – „Exista sigur un motiv pentru care Universul a considerat ca e mai bine pentru tine sa nu zbori luni cum era planul initial!“

Ea (cu indoiala in voce): – „Da, probabil se poate spune si asa…“

Mai vorbim apoi ne luam ramas bun.

 

Vineri seara, la telejurnal: „Trei turişti străini au fost răniţi în atacul comis vineri seară la un hotel de lux din staţiunea egipteană Hurghada, anunţă autorităţile egiptene, precizând că toţi atacatorii au fost împuşcaţi mortal, informează Euronews.” (http://www.voceatransilvaniei.ro/atac-armat-al-islamistilor-la-un-hotel-de-lux-din-statiunea-egipteana-hurgada-trei-turisti-occidentali-au-fost-raniti-teroristii-au-fost-impuscati-mortal-atacul-prezinta-caracteristicile-unui-compl/)

 

Lasă un răspuns

