Dialoguri

Eu, ea si fiul ei.

Ea: – „A da si stii ca voia sa se transfere la alta scoala cu un profil mai apropiat de talentele lui nu?“

Eu: – „Da, da, stiu!“

Ea: – „S-a razgandit!“

Eu: – „Sunt convinsa ca i-a venit o idee si mai buna!“

Ea, intorcandu-se catre el: – „Spune-i ce te-a facut sa te razgandesti!“

El: – „Pai… da… stii… am auzit ca trebuie sa sustin 5 examene dintr-o materie ce inca nu am studiat-o…“

Ea, il intrerupe: – „Mai intai mergi la scoala noua si vezi daca e adevarata treaba cu examenele…“

Eu: – „Exact! Mergi si te interesezi la sursa nu dupa ureche. Si, pe langa asta, iti amintesti cand erai in scoala generala si te gandeai la liceu si ti se parea asa o chestie de mare si de grea si uita-te la tine acuma, esti deja in anul doi si n-ai murit, din contra, esti un elev foarte bun… “

El, dupa cateva secunde de gandire, zambind: – „Da chiar ca asa e!“

Eu: – „La fel o sa fie si dupa ce te transferi. Si apoi, chiar daca e vorba de cinci examene cine zice ca nu esti pregatit pentru ele? Sau ca nu te poti pregati? Si daca nu reusesti la examene ce se intampla? Faci mai departe profilul asta la care esti inscris si atat, mai tarziu te reprofilezi, faci cursuri, vezi tu…“

El (vadit usurat): – „Da, daca nu le iau continui unde sunt acum, macar am incercat!“

Eu: – „Vezi ce iute esti la minte?“

 

 

Lasă un răspuns

