Dialoguri

Cu cateva luni in urma.

Eu calc, la etaj. Il aud ca urca si ma ingrijorez putin pentru ca are mobilitatea foarte limitata. Ajunge langa mine si-i zambesc ca sa nu-mi tradez ingrijorarea.

El (nascut in 1927): – „Asa ceva! Asa ceva…! Nu as fi crezut vreodata…!“

Eu: – „Ce s-a intamplat?“

El, vadit suparat: – „Iti dai seama ca in toata casa asta nu exista nici macar o fotografie de-a mea?“

Eu: – „Of of!“

El: – „Am cautat peste  tot (il auzisem si eu cotrobaind la greu) si nu am gasit nici macar una!“

Eu (punand jos calcatorul, il iau usor de brat si il indrept spre scari): – „Hai sa cautam impreuna!“

Coboram scarile fara incidente.

Eu (aratandu-i cu degetul o fotografie-tablou in care este el, cu cativa ani in urma): – „Si asta cine este?“

El (se lumineaza la fata dar mai pastreaza o urma de ingrijorare): – „Da…“

Eu (indicand o alta fotografie): – „Si aici cine este?“

El (zambind): – „Eu!“

Eu: – „Da, si ce elegant! Ai avut mai mult par pe cap de aceea nu te mai recunosti!“

Radem impreuna apoi el mai da o tura prin casa controland fotografiile.

 

 

Dormi in pace!

2 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

