Calendarul Luxul Simplitatii pentru anul 2016

Luxul Simplitatii

Da, l-am terminat aseara si abia astept sa vi-l fac cadou! Nu, nu e niciodata prea devreme pentru cadouri. Si nu e niciodata prea devreme pentru a face un pic de munca de organizare: notat zilele de nastere in noul calendar si evenimentele sau programarile a caror data o stim deja. In felul acesta luna urmatoare, in decembrie, ne vom putea dedica timpul pregatirilor de sarbatori si anul 2016 ne va gasi cu temele facute.

Calendarul l-am facut in functie de prioritatile mele pe anul 2016, si anume: completarea pasului al doilea din sistemul celor 7 pasi de Dave Ramsey, care spune:

Plateste-ti toate datoriile in afara de creditul pentru casa!

Mi-am propus ca, pana in octombrie 2016 sa anihilez orice urma de datorie (masina) si sa rezolv problema presanta a acoperisului grajdului (eliminat azbest si refacut acoperisul).

In acest sens am incorporat in calendar si lista tuturor cheltuielilor care ma…

Vezi articol original 292 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

