Motivele zilei

Draga Dumnezeule

Azi iti multumesc pentru:

  • Toate zilele anului 2015, toate experientele avute, si cele bune si cele aparent negative
  • Tot ceea ce imi pregatesti in anul 2016, astept cu nerabdare tot ceea ce imi dedici
  • Linistea cu care trec dintr-un an in altul. Stiu ca este datorata in cea mai mare parte faptului ca am tins spre a-mi vedea de treaba mea, ceea ce am decis sa fac si-n 2016

In caz ca va intrebati la ce foloseste acest jurnal de multumire, el este un instrument gratis si la indemana fiecaruia, pentru a ne schimba perceptia asupra vietii si a mediului inconjurator. Pentru ca, oricat de grea ne-ar fi o zi, contine mereu mereu mereu si un motiv, sau chiar mai multe, de a fi recunoscatori Universului, lui Dumnezeu, Iubirii sau oricui admitem ca este mai presus decat noi. Motivele acestea balanseaza negativismul ce ne amareste sufletului si ne predispune la tristeti. In acelasi mod functioneaza si fotografiile ce le public in categoria „Detalii“. Oricat de urat ar parea un lucru sau un peisaj, contine mereu mereu mereu si un sambure de frumos. Pe care-l caut constient si-l imortalizez.

Va doresc un An Nou Fericit, presarat cu Motive de recunostinta!

20151231_150956

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

 

Lasă un răspuns

