Dialoguri

El (6 ani) se joaca zdranganind un pachet de pastile de mastecat.

Eu: – „Imi dai si mie o pastila?“

El (strambandu-se in cautarea unei idei): – „Nu, ca nu pot…“

Eu: – „De ce?“

El (ridicand din umeri a neputinta): – „Pastilele astea sunt numai pentru baieti…!“

Eu: – „Aha… pai si eu sunt baiat, sa stii!“

El (chicotind): – „Nu prea cred asa ceva…“

Eu: – „Serios, imi creste mustata. Deci sunt baiat!“

El (uimit): – „Nu cred!!“

Eu (aprinzand o lanterna si indreptandu-mi lumina spre fata): – „Uita-te!“

El (dupa ce ma analizeaza pret de cateva secunde): – „Carmen sa stii ca nu esti baiat. Esti batrana!“

One thought on “Dialoguri

Lasă un răspuns

