Motivele zilei

Draga Dumnezeule

Azi iti multumesc pentru:

  • bradul si luminitele lui
  • cainii ce dorm linistiti dupa ce i-am facut sa alerge de au scos limbile
  • facebook

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

 

One thought on “Motivele zilei

  1. Si eu, si eu… sunt foarte recunoscatoare azi, 14, pentru ca:
    -ieri a fost ziua mea pe care am dat-o altora, asa ca abia azi am savurat deplin cadouri, flori, felicitari si faptul ca am intrat cu bine intr-un nou deceniu:)
    -sotul meu a ajuns in buna stare la Bucuresti, dupa un drum lung de care-mi era, ca de obicei, groaza
    -sunt home alone si fac ce-mi tuna prin cap (in loc sa ma smiorcai). M-am maturizat, adica.
    Multumesc, si aici, Carmen, pentru urare!

    Apreciază

Lasă un răspuns

