Dialoguri

El, se aproprie zambind cu dintii albi, perfecti, contrastand cu pielea de ciocolata. Tine in mana niste sosete de vanzare si altecele.

El: – “Ciao!”

Eu: – “Ciao, ce mai faci?”

El: – “ Bine, bine, tu?”

Eu: – “Si eu, mersi!”

El, indicand marfa: – “Nu cumperi sosete?”

Eu: – “Nu, dragul meu, am prea multe…”

El: – „N-ai bani de o cafea?“

Ma uit si vad ca sotul mai are de stat la coada la banca. Ii zic: – “Vezi ca merg la o cafea aici, in cafeneaua din apropiere!” Imi confirma din cap ca m-a auzit si inteles.

Ma intorc catre el: – “Hai sa mergem! Trebuie numai sa intrebam daca ne lasa cu cainii in cafenea…”

Sally si Lia intre timp l-au acceptat si integrat in haita.

Intram in cafenea, ne asezam la o masa. Comandam. Eu o cafea si el o cafea cu lapte.

Eu: – “Cum te cheama?”

El: – “Kenzo. Pe tine?“

Eu: – „Carmen. De unde vii? Cati ani ai?“

El: – “Sunt nigerian. Am 34 de ani. Sunt aici din 2006 si la sfarsitul lui decembrie merg acasa, in Nigeria.”

Eu: – “Ai familie in Nigeria?”

El: – “Da, mama, frati si surori. Nu i-am vazut de aproape zece ani… “

Intre timp vin cafelele si barmanul imi pune restul pe masa. Ii arat cu capul lui Kenzo:

Eu: – “Ia-i, sunt pentru tine!”

El: – “Multumesc!”

Eu: – “Vrei si fursecul de langa cafeaua mea? Sunt intoleranta la lactoza…”

El: – “Da, multumesc!” si-l baga imediat in gura.

Eu: – “Ma bucur ca o sa-ti vezi familia! Cum o cheama pe mama ta?”

El: – “Meber.”

Eu: – “Ce frumos nume!”

El: – „Multumesc! Stii, pana in 2011 nu am avut acte. Au vrut sam a expulzeze de 3 ori. De trei ori am scapat. Ultima data cu ajutorul unui avocat care a stat toata ziua cu mine si mi-a rezolvat acte printr-un alt nigerian.”

Eu: – “Acuma ai acte? Esti in regula?”

El: – “Da, de aia pot sa merg in Nigeria.”

Eu: – “Ti-ai luat deja biletul?”

El: – “Da, dus intors, 650 de euro cu escala la Istambul. Mi l-a platit un amic caruia acuma ii dau banii in rate saptamanale. I-am dat deja mai bine de jumatate.”

Mai povestim, terminam cafelele, ne salutam dand mana.

Eu: – “Salutari mamei tale si drum bun!”

El: – “Multumesc!”

 

 

3 thoughts on “Dialoguri

    1. 2006, of course. Se vede ca asa m-am emotionat ca am conectie la internet pentru cateva ore ca m-am zapacit pe taste.
      Nu stiu de ce tu nu ai fi facut asta dar stiu ca ai fi facut ceva si mai frumos❤
      Eu ii chem in casa cand imi suna la poarta. Le ofer o cafea si ii intreb daca le e foame.🙂
      Sunt de un bun simt extraordinar si mai bine manierati decat multi italieni. Sau romani. Sau austrieci.

      Apreciat de 1 persoană

  1. sau nemti

    de ce nu ai internet ??? tocmai ma gandeam ieri sa te dau disparuta insa spre rusinea mea am un stres de toata frumustea in viata actuala ca nu am apucat
    Sper pentru el ca ajunge cu bine acasa .
    Si nu stiu cum as fi procedat eu. In cazul acesta.
    In rest „ich schenke eine Ziege.de” pentru Uganda🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

