Dialoguri

in urma cu vreo doua luni, la telefon

Ea (cu o lunga traditia legata de fumat): „- Stii, de cateva zile nu am mai fumat deloc!”

Eu: ” – Oooo ce fain! Bine ai venit in Club!”

Ea: ” – Uite, e foarte greu!”

Eu: ” – Da, scumpa mea, primele zile sunt destul de ciudate, pana ni se acomodeaza corpul si creierul la noua situatie. Dar trece curand :)”

Ea: ” – Sunt intr-un grup de suport si am citit ca unii ce s-au lasat de fumat se gandesc si dupa ani de zile cu mare jind la tigara… te rog sa-mi spui ca nu e adevarat si ca dorinta de a fuma dispare… tu, dupa atatia ani de lasat de fumat, te rog sa-mi spui sincer: ‘Te mai gandesti la tigara?’ ”

Eu (zambind): ” – Foarte sincer: ‘Da!’ Ieri de exemplu m-am gandit ultima data la tigara. Stii, alaltaieri ploua si el era racit. Farmacia nu e departe, nici aproape, dar gasesti greu parcare in fata ei si unul din politisti sta mereu la panda ca stie ca in fata ei poate da amenzi faine. Noa si mi-am luat umbrela si am purces la drum ca el voia tablete efervescente nu ceaiurile mele. Era la inceputul racelii asa ca pana a doua zi s-o pus bine pe picioare. Dimineata l-am vazut in usa, imbracat de iesit. Nu mai ploua, era chiar soare. L-am intrebat unde merge. Si el: ‘Ma duc sa-mi iau tigari!’

Ea: ” –  Da, eu il inteleg perfect!”

Eu: ” – Atunci ma intelegi sigur si pe mine cand iti zic ca mi-a fost ciuda … ca nu mai ploua si ca magazinul de tigari nu e asa de departe ca si farmacia…”

~ radem amandoua ~

2 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

