Motivele zilei

Draga Dumnezeule, nu ti-am scris cam de multisor, ti-am multumit insa in fiecare zi, pentru toate bunatatile ce mi le trimiti. Stiu ca vin de la tine pentru ca TU lucrezi prin oameni🙂❤

Azi, incerc sa sortez doar trei ca sa nu scriu o lista infinita. Si iti multumesc, azi pentru:

  • prietenii mei si familiile lor
  • zapada
  • ca ma trezesti in fiecare noapte ca sa pot medita

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

8 thoughts on “Motivele zilei

  1. Daca mai pui o indicatie, si anume ca recunostinta ti-o poti manifesta si in avans (pentru lucrurile care se vor intampla), atunci intru si eu in joc cu multumirile mele pentru ca:
    -m-am trezit de dimineata. Ceea ce inseamna ca traiesc… dar si ca am reusit sa adorm dupa momentele de insomnie din toiul noptii🙂
    -am facut un prieten sa rada din toata inima, asa cum nu l-am mai auzit de mult…
    -voi termina pana diseara un lucru pe care-l tot aman de 3 zile incoace…
    Si sunt foarte multumita si recunoscatoare ca (mai) exista oameni ca tine. Asta e in general, nu numai pentru azi. Dar azi mi-ai adus aminte.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

