Jurnal de casa 2

Dupa o perioada mai intensa din punct de vedere al muncii remunerate, saptamana trecuta a fost prima cu program lejer. Am avut timp pentru mine, pentru caini si pentru casa. M-am odihnit mult, inca ma da peste cap faptul ca se intuneca asa de devreme dar este desigur doar o faza si asta.

Ce am facut prin casa?

Am organizat, in camara, un colt pe care il numesc „Brutarie”. Ca sa-mi pot mentine suprafetele de lucru din bucatarie libere, am pus o placa de marmura (gasita in podul grajdului) pe o mobila mai scunda si pe ea am pus cuptorul cel mic si masina de facut paine.

11012492_10205000373953090_4511171436149781679_n

Saptamana urmatoare mi se va rezolva si curentul pentru brutarie, deocamdata ma descurc cu un prelungitor.

Tot saptamana urmatoare voi termina de cusut cadourile pentru sarbatori si voi monta o perdeluta pe usa de la baie care este de sticla transparenta🙂

Pentru fereastra de la baie am cusut o „cuvertura” izolatoare.

10984638_10205000483435827_8891109788877665274_n

Stiu ca unele suflete s-au scandalizat cand v-am aratat ca eu seara agat paturi pe usi ca sa le izolez si, astfel, sa nu risipesc caldura. Nu sunt frumoase dar, pentru noi, sunt foarte ok. Ne ajuta sa economisim o gramada de bani cat ne-ar costa draperiile de iarna fitoase si sistemele de atarnat. Candva le-a veni si lor vremea, pana atunci insa ne descurcam. Sally a priceput imediat cum poate ajunge la usa de caini🙂

12246635_10205000497316174_1764001910769785894_n

Pe afara totul e ok. Mini-gradinuta isi face treaba, am inceput sa folosesc si frunzele de morcovi la mancare, sunt biologice, nestropite cu nimic asa ca in blid cu ele! Continui sa gasesc ghebe prin curte si le adaug in toate mancarurile pe care le fac cu amestec de legume asa, proaspete cum sunt.

Incet incet se face iarna si eu am scos ceaiurile pe masa.

Mandarinul mi-a facut 2 fructe, din care unul incepe deja sa se coaca❤

4 thoughts on “Jurnal de casa 2

  1. E tare faza cu frunzele de morcovi!!! Nu am stiut… Intr-o saptamana ne mutam si noi la casa…abia astept…si o sa am multe de invatat de la tine. Imi doream si eu caandva o moara de bucatarie cu pietre pt painea de casa, dar m-am linistit acum.
    Spor la cusut.

    Apreciază

    1. sunt la inceput cu gradinuta si pentru anul viitor am planuri marete sa fac cat de putin posibil :))
      Ma gandesc la o gradinuta minimalista: 3 plante de rosii mari si 2 de rosii mici, 2 de dovlecel, 6 de ardei, niste salata si rucola dar exact cat trebe nu sa avem si de dat la gaini… asa ceva…

      Apreciază

Lasă un răspuns

