Fursecuri cu vanilie

„Se topesc in gura” asa mi-a scris Lili pe Wazzup! Si mi-a dat reteta:

Ingrediente pentru circa 40 de fursecuri:

1 pastaie de vanilie

3 galbenusuri

100 g zahar pudra

250 g unt moale

380 g faina

Mod de preparare: Pastaia de vanilie si cresteaza in lung si i se scoate maduva care se pune intr-un bol impreuna cu galbenusurile si cu zaharul pudra si se mixeaza pana cand devin spumoase. Apoi se adauga untul si faina, cate un pic. Aluatul se pune la rece pentru o ora. Intre timp se incalzeste cuptorul la 160 de grade (cu ventilatie). Aluatul se imparte in cateva parti si fiecare parte se intinde cu sucitorul in foi cu grosimea de circa 4 mm. Se taie fursecurile cu formele speciale sau cu gura unui pahar si se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Se baga la cuptor pentru 10-12 minute.

12193830_10204941312356587_8373329892794081172_n

Danke Lili!❤

One thought on “Fursecuri cu vanilie

  1. Am incercat acuma dupa ce s-au racit complet (pentru voi am facut asta, of course) ca sa am dovada ca tot asa se topesc in gura si dupa ce s-au racit de-a binelea.
    Eu le-am copt la 180 ° fara ventilatie. Si nu am avut pastaie de vanilie , am pus zahar vanilat.
    Data viitoare am sa scap o coaja rasa de lamaie .

    Apreciază

Lasă un răspuns

