Buchteln (gogosi la cuptor)

Mai bine zis Buchteln nr. 2 pentru ca prima varianta este AICI. De data asta insa am folosit reteta ASTA (link in germana) care suna asa:

Ingrediente:

2 oua

400 g faina

25 g drojdie de bere (eu am pus un pliculet de drojdie uscata)

1 varf de cutit sare

40 g zahar

1 lingura de rom (nu am pus)

120-140 ml lapte (eu am folosit vegetal)

2 linguri de unt (eu am pus unt de cocos).

Mod de preparare:

Se pune intr-un bol zaharul cu drojdia si cu laptele caldut. Se lasa cateva minute pana cand incepe sa faca bulbuci. Apoi se adauga ouale, faina, sarea, romul si untul. Se framanta un aluat care se lasa la dospit timp de 20 de minute. Apoi se intinde o foaie groasa pe masa infainata si se taie patrate. Pe fiecare patrat se pune o lingurita de umplutura (Nutella in cazul meu insa reteta originala cere gem de fructe) si se sigileaza patratele sub forma de mingiute. Mingiutele astea se aseaza in tava una langa alta si se mai lasa la dospit pentru 15 minute. Se coc la 180 de grade pentru 30 de grade.

Se pudreaza cu zahar si se mananca❤

3 thoughts on “Buchteln (gogosi la cuptor)

Lasă un răspuns

