Budinca de zahar ars

Am pus la caramelizat 40 g de zahar si, cand s-a inchis la culoare fara sa se arda, am stins caramelul cu 400 ml de lapte si am lasat pe foc.

Intr-un bol am amestecat 40 g de amidon cu 30 g de zahar si am adaugat incet si tot amestecand ca sa nu se formeze cocoloase, 100 ml de lapte.

In momentul in care cele 400 ml de lapte caramel au inceput sa fiarba am adaugat continutul bolului amestecand continuu pana cand a inceput sa i se schimbe consistenta. Apoi am turnat compozitia in cupe.

12065888_10204932706261440_4553953569227039461_n

Foarte rapida si foarte yummi❤

4 thoughts on “Budinca de zahar ars

Lasă un răspuns

