Foi de lucru pentru noiembrie

Am scris ieri despre cum a decurs luna octombrie si ce planuri am pentru noiembrie.

Ca la fiecare sfarsit de luna, am investit 30 de minute in organizarea lunii ce vine.

Mai exact, am printat lista tuturor cheltuielilor si am completat cu sumele ce prevad ca vor fi necesare

listacom

si apoi, separat, o lista in care voi nota, pe parcursul lunii, cheltuielile variabile

noiembrie

acestea doua sunt instrumentele de care ma voi servi pentru a gestiona banii castigati in octombrie.

Niste idei:

  • notez cheltuielile rotunjind in sus. In acest fel, diferenta intre suma reala si cea rotunjita se economiseste automat si, chiar daca e vorba despre sume foarte mici, pic cu pic se face marea🙂
  • fac saptamanal un plan alimentar orientativ care ma ajuta sa gestionez mai bine banii, alimentele si sa ma asigur ca ceea ce mancam ne ajuta sa ramanem sanatosi
  • daca nu am timp sa nozeu imediat cheltuielile in lista de mai sus, pun chitanta langa lista si ma ocup de ele mai tarziu

Spor la bani va doresc!

Lasă un răspuns

