Dialoguri

Ea, 12 ani: ” – Saptamana urmatoare am 3 lucrari de control si oricat repet tot nu retin nimic si parca vad ca oricum o sa-mi dea ceva ce n-o sa stiu si o sa iau note mici…”

Eu, o privesc mirata. Apoi: ” – Ah… inteleg ca inca nu stii …”

Ea: ” – Ce?”

Eu: ” – Nu stii, vad, cine mai este nascut de ziua ta de nastere?”

Ea: ” – Nu, cine??”

Eu: ” – Angela Merkel, prima femeie cancelar german din istorie!”

Ea, cu sclipiri in ochi: ” – Da??”

Eu: ” – Da da. Si asta stii ce inseamna? Inseamna ca deja din nastere ai fost programata sa stii si sa-ti reuseasca tot ce faci, cu usurinta. Nu numai invatatul ci si orice iti propui sa faci. Si daca ceva nu-ti iese din prima, tu nu te superi pentru ca stii ca iti iese sigur data urmatoare sau iti iese altceva atat de bine incat micile insuccese nu conteaza…”

Ea: ” – N-am stiut!”

Eu: ” – De cate ori o sa-ti dea tarcoale indoiala in propriile forte, gandeste-te ca esti nascuta intr-o zi cu Merkel.”

One thought on “Dialoguri

Lasă un răspuns

