Budinca de ciocolata ultrarapida

Am fost intrebara frumos de tot daca fac o budinca azi. Si-am zis ca ok. Si-am intins mana dupa plicul cu praf de budinca si cu atata am ramas, cu exercitiul fizic, pentru ca prafuri nu mai aveam.

Noa nu-i bai.

Am luat internetul la-ntrebari si am dat de reteta ASTA (in italiana) si am facut si eu (cam) asa cum scrie acolo.

Adica:

  • am cantarit 40 g de amidon de porumb, 40 g cacao si 65 g zahar, toate intr-un blid
  • am amestecat bine ingredientele uscate si am adaugat incet si cu grija 500 ml de lapte, tot invartind ca sa nu se formeze cocoloase
  • am pus la fiert tot invartind pana cand a inceput sa se ingroase
  • am turnat compozitia in pahare si am lasat-o sa se raceasca
  • am pus budinca la frigider pentru un ceas

Acuma ca am vazut ce super usor e de facut ma bate un gand, sau chiar mai multe. Si anume c-as putea strecura ingrediente sanatoase (scortisoara, vanilie, turmeric etc) in toata treaba asta …? Ma mai gandesc si-o sa vedem ce iese…

7 thoughts on “Budinca de ciocolata ultrarapida

  1. iieeee…ce simplu suna!!!
    Ma gandesc sa fac intr-o singura runda compozitia si sa o portionez( un borcanas cu coaja de porto bio rasa, altul cu putina scortisoara, etc). Cand am musafiri nu mai cantaresc ( nu am cantar) ci sa scot borcanasul pe care am cantitatea de mix trecuta, combin cu laptele si gata.

    Ba e o idee de cadou de sarbatori nemapomenita!! de impachetat in borcanele frumos decorate, si cu o eticheta cu instructiuni.

    Apreciază

  2. Ceva asemanator fac si eu pe post de dulce de urgenta: 4 linguri zahar, 4 linguri faina, 2 linguri cacao, un praf de sare si 1 litru de lapte. Daca nu am lapte, pun 4 linguri de lapte praf si un litru de apa. Optional: stafide. Dupa ce amestecul s-a ingrosat prin fierbere, opresc focul si arunc inauntru cam un sfert de pachet de unt. Amestec si torn asa, cald, in castronele. In mijloc pun o lingura de gem/dulceata. Dau la rece. La servire, pun frisca deasupra. Eu ii spun chestiei asteia sarlota. E desertul meu favorit din cam toate punctele de vedere.

    Apreciază

Lasă un răspuns

