Bancuta reciclata

Incet incet ma pregatesc pentru prima iarna in noua casa. Am pus mobilierul de gradina la adapost, mai ramasese doar o masuta cu doua scaune pe care mi-am baut des cafeaua asta vara…

Am decis insa ca vreau totusi un loc de pus fundul jos langa usa din spate, don’t ask me why, cred ca vreau sa-mi pus covorasele pe ea cand le scutur…?

In orice caz, am gasit in pod o scandura groasa si doua suporturi din care, dupa niste slefuit si tratat cu o substanta impotriva cariilor de lemn a rezultat ceva simplu si frumos, cu costuri zero❤

Scuzati, am uitat decorul❤

12079727_10204870543147401_519666009748104099_n

One thought on “Bancuta reciclata

Lasă un răspuns

