Sortarea garderobei de toamna/iarna

A venit si vremea sa ma ocup de garderoba de toamna/iarna asa ca am am scos din dulap bluzele cu maneca lunga, helancile, pulovarele, pantalonii grosi de casa, bluzele de casa, gecile impletite si pijamalele groase.

Afara ploua cu galeata asa ca momentul a fost mai mult decat oportun sa ma ocup cu asemenea activitati.

De data asta insa am redus „la greu” si, la sfarsit, a rezultat un morman intreg de donat la magazinul preotilor. Ce am redus:

  • haine ce nu le-am purtat in ultimii doi ani
  • haine facute din material sintetic
  • haine ce ar trebui calcate
  • haine ce se usuca greu (de exemplu o geaca impletita frumoasa, alba, cu elasticele de la maneci si din talie foarte groase si care au nevoie de mult timp ca sa se usuce)
  • haine ce nu ma mai avantajeaza chiar daca dragostea mea pentru ele a ramas neschimbata
  • sutiene nepurtate

A rezultat un dulap ordonat, ce contine doar haine pe care imi stau bine si imi vor tine de cald.❤

Azi continua sa ploua asa ca ma voi ocupa de gecile si de cizmele de iarna.

11059903_10204853543522421_8821168628049533961_n

2 thoughts on “Sortarea garderobei de toamna/iarna

Lasă un răspuns

