Presuri de intrare cu zero lei si zero bani. Adica gratis.

Ma refer la cele de sters talpile inainte de a intra in casa. Si labutele.

De cate ori ploua pun presuri si covorase in fata usii. Se murdaresc destul de repede. Acuma insa am 3 de schimb. Am gasit in casa noua doua bucati de stofa groasa, cred ca a fost vorba, candva, de o fata de masa pentru ca i-am taiat franjurii. Sau poate a fost o draperie cu franjuri? Sau o cuvertura…? Cine stie? Cert este insa ca stofa este groasa. Am indoit o bucata in doua, am cusut marginile la masina apoi am trecut cu overlock-ul peste ele ca sa nu se rasfire. Si am obtinut asta (presul deschis la culoare e cel noi, cel negru este vechi):

12108942_10204854194378692_8254634930109862943_n

A doua bucata de stofa, fiind ceva mai mare, am reusit sa o transform in 2 presuri, mai lunguiete decat cel din imagine, exact bune de pus inaintea usii din spate si in afara ei.❤

Datorita tinutei stofei, presurile nu se „lipesc” de picioare si nu trebuie sa ma aplec sa le indrept. Adica nu prea des🙂 Fiind duble, o data murdare pe o parte, le intorc pe cealalta❤

Cat m-au costat?

  • 1/2 ora de munca – o munca ce imi place si ma relaxeaza
  • cateva minute de consumat curentul cu masina de cusut si overlock-ul. Am si masina mecanica, cand voi amenaja camera de lucru o voi pune in functiune pentru ca nu consuma curent si lucreaza bine muschii coapselor si abdominalii
  • ata in valoare de cativa banuti, atat de putini incat palesc in fata operei finisate

Acuma poate sa ploua cat vrea ca-s dotata cu destule presuri🙂❤

2 thoughts on “Presuri de intrare cu zero lei si zero bani. Adica gratis.

  1. cand vrei sa le schimbi, cauta in magazine de mana a2a materiale asemanatoare.
    Eu am gasit pe un grup de freecycle 3 sacose de material de dat – o parte erau naspa ( sintetice) si le aruncai la un tomberon, dar restul dupa analize si miros sunt sigur luate de la second handuri. Iar unele arata f. fain!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

