Organizarea platilor

Care ar fi formula ideala pentru organizat facturile astfel incat nimic sa nu se rataceasca si totul sa fie platit la timp?

Eu, una, prefer varianta fara hartie, in care facturile sunt achitate direct din contul curent si eu pot sa urmaresc pe site-ul institutiei prestatoare de servicii sumele facturate.

In acest moment, facturile mele sunt organizate in felul urmator:

  • credit casa, credit masina, gaz si curent  platite direct din cont, fara corespondenta de hartie, sunt anuntata prin sms si urmaresc pe site-ul institutiei starea facturilor
  • factura de internet se plateste automat de pe cardul prepaied, tot fara hartie ci prin anunt via sms
  • toate celelalte facturi, cu frecventa variabila, le platesc in cel mai scurt timp posibil, daca se poate chiar in ziua in care ajung, si le arhivez
  • platesc integral chiar si facturile care au optiunea de a putea fi platite in rate, in felul acesta am un gand mai putin in viitor

Sistemul acesta are mai multe avantaje:

  1. nu ratacesc nici o factura
  2. nu-mi bat capul sa sortez, ordonez si organizez facturi de hartie = mai putina dezordine in casa
  3. nu tin bani cash in buzunar sau in casa pentru a plati facturile, riscul de a-mi pierde banii in cazul in care imi pierd portofelul e aproape zero
  4. in arhiva prestatorului de serviciu pot sa urmaresc evolutia sumelor platite si, eventual sa iau masuri pentru a reduce consumul in viitor

Voi ce sistem preferati?

2 thoughts on “Organizarea platilor

  1. eu aveam un tabel, lipit pe frigider, cu numele facturii, data, suma de achitat. Ca o remarca, cu cat mai putine si mai mici cu atat mai bine.
    Acum am un excel.
    Astazi mi-am facut niste proceduri sa imi plece banii automat din cont, in primele zile dupa ce iau salariul. Prima transa e chiria, apoi in contul de economii, apoi facturile (electricitate, intretinere, internet, mobil, asigurare imobil). Raman cu bani pt cumparaturile saptamanale , abonamentul transport, scoala copilului (platita la 2 luni si variaza, etc), asigurare sanatate etc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

