Chiftele din resturi de orez cu vinete. Si cu ton din conserva

Am facut zilele trecute, in premiera, orez cu vinete. Reteta suna bine, ingredientele sunt bune, gustul insa a fost cam bleah. Am adaugat si o conserva de ton ca sa fac orezul mai mancabil dar si asa tot cam bleah a fost. Asa ca l-am cam evitat si mi-a ramas intr-o olita-n frigider.

Azi, vorbind c-o tanti care mi-a povestit cate-n luna si-n stele si, desi o vedeam pentru a doua oara de cand ma stiu, mi-a povestit toata viata ei, a fiicelor ei si a vecinilor de la ea de la bloc, care vecini is nesimtiti si gatesc pe balcon si ea nu poate respira in casa la ea………aaaaaaaaaAAaaaaaAAAAAaaaaaanyway, din tot ce-a turuit ea pe-acolo, ca la un moment dat se vorbea (mai bine zis eu am mentionat si ea a vorbit) si despre cum sa nu risipim alimente, o idee mi-a ramas intiparita in minte. Zicea tanti asta ca ea cand are resturi de orez le adauga un ou si niste pesmet si face chiftele din ele…

Auzit si facut! Asta seara la cina am mancat chiftele reciclate. Le-am insotit cu niste KETCHUP ieftin-natural-delicios-si-sanatos si au fost mirifice!

PS Zicea tanti asta ca la orice fel de resturi pune ou si pesmet si face chiftele. Sa-mi notez sa tin minte!🙂

A doua zi dupa publicarea randurilor de mai sus, am gatit pentru cineva in varsta. Am facut un sos tomat in care am pus apoi chiftelele. Le-am gatit pe o soba de lemne, poate de aceea au iesit asa de bune…🙂 Oricum sunt bune proaspat facute dar parca si mai bune a doua zi❤

12036394_10204807921221892_112572196335388024_n

2 thoughts on “Chiftele din resturi de orez cu vinete. Si cu ton din conserva

Lasă un răspuns

