Retete ieftine cu dovleac

Luxul Simplitatii

Eu iubesc dovleacul! Na c-am zis-o! Insa abia in urma cu trei-patru ani am inceput sa il apreciez si folosesc la justa sa valoare. Pentru ca singurul mod de a-l pregati ce-l stiam inainte era dovleacul la cuptor.

Dovleacul insa poate mai mult de atat! Mult mai mult!

Stiu stiu c-am mai scris despre el back in 2012 dar, de atunci, mi-am diversificat modurile de a-l gati asa ca iata un Top 10 al modurilor in care gatesc dovleacul:

1. Supe-crema de dovleac. Le fac in general in trei moduri:
a) dietetic – dovleac fiert impreuna cu alte legume si condimente, mixat cu o lingura de ulei de masline
b) aromat – calesc o ceapa, un catel de usturoi si o lingura de seminte de chimen in ulei, adaug dovleacul taiat in cuburi, adaug apa cat sa acopere cuburile, adaug condimente, las sa fiarba, cand dovleacul este moale mixez totul…

Vezi articol original 238 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

