Bine-ai revenit in viata mea TV-ule

Scriam AICI ca din mai nu am mai avut tv din cauza lipsei antenei. Ei bine, postul mediatic s-a terminat de curand cand am primit cadou de la cumnata mea o antena parabolica reciclata. Am instalat-o cu ajutorul unui prieten si acuma reusesc sa vad canalele germane de care am nevoie ca sa ma tin in contact cu limba, sa nu mi se intample ca si cu limba romana ca incep s-o uit sau s-o confund.

Pana acuma investitia a fost minima, adica am platit doar pentru cablul ce leaga antena de televizor.

Am inteles ca in viitor ne va veni o factura pentru plata taxei obligatorii, ceva in jur de EUR 120,00/an am inteles, o sa vedem mai exact cand i-a veni vremea. In buget am trecut EUR 10,00 / luna urmand sa ajustez suma cand o sa am date mai concrete.

Mai urmeaza o lucrare, aceea prin care vom conecta antena casei la televizor, o actiune mai dificila dar nu va implica nici un fel de costuri pentru ca avem deja cablul.

12011365_10204712061665463_455277040334899655_n

2 thoughts on “Bine-ai revenit in viata mea TV-ule

  1. poti estima un buget anual de tv? taxe, abonament, costuri conectare, curent estimat etc. Eu nu am tv si nici nu ma grabesc sa pun, dar calculul asta ar ajuta pe cei in prag de criza financiara sa isi dea seama daca isi permit sau nu.

    Apreciază

    1. In cazul nostru se insumeaza doar doua elemente: taxa obligatorie de (circa) EUR 120,00 si curentul folosit de aparatul TV care sigur ca depinde de cat de mult e folosit. Cred ca asta ar fi kit-ul baza de tv… Eu pentru parabolica nu platesc nimic pentru ca ma uit doar la canalele accesibile gratuit, pentru cele romanesti ar trebui sa platesc extra si (cred!) ca mi-ar trebui si un decoder sau asa am inteles de la cei care le urmaresc. Cheltuieli cu canalele „prin cablu” iar nu am pentru ca nu folosim asemenea servicii, folosim asa cum am spus doar antena normala a casei (pe care inca mai trebuie s-o conectam la aparat) si cea parabolica.
      Asa ca pentru mine, bugetul tv este compus din cei EUR 10,00 ce ii pun lunar de-oparte pentru a-i avea la dispozitie atunci cand e de platit si a putea plati integral, prefer sa nu impart cheltuielile astea in plati semestriale pentru a simplifica lucrurile. Am procedat la fel si cu plata gunoiului, am platit pe tot anul si am „scapat” de-a grija.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

