2 gânduri despre &8222;&8221;

  1. arakelian zice:

    eram sigura ca ti-am comentat…
    Am ascultat tot filmul. Mai pe sarite pe alocuri. Ideile lui sunt: economiseste si investeste. Plateste datoriile si un mic fond de rezerva. Cand exista ideea de a scade venitul, scade cheltuielile IMEDIAT si nu amana….

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      stiu ca Niculina Gheorghita e impotriva multitasking-ului, eu insa am ascultat cartea asta audio ieri in timp ce lucram la masina de cusut si azi in timp ce am facut curat si gatit. Ce mi-a ramas din ea:
      – in primul rand am inteles ca sunt ok din punct de vedere al timpului pentru ca pentru pasii 1+2 in general e nevoie de 2,5 ani
      – ca sunt pe calea cea buna, ca totusi mai am de lucrat la partea de focus pentru ca unele chestii ma distrag usor
      – ca se poate deveni bogat (bogat = lipsit de griji financiare) folosind salarul ca si instrument
      – ca bogatia, o data ajunsa, multiplica ceea ce esti. Daca esti badaran te face mai badaran, daca ai sentimente de vina ti le inmulteste si pe alea, daca esti generos o sa te faca si mai generos
      si inca unele idei pe care inca le mai rumeg.

      Apreciază

Lasă un răspuns

