Detalii

5 thoughts on “Detalii

    1. da. finalmente!🙂
      Exista doua feluri de zorele albastre cataratoare, unul este albastru inchis aproape lila si are florile mai mici. Tipul asta de zorele ce il am eu acuma imi aminteste de o bucata fericita din copilaria mea. Imi amintesc cum bunica-mea punea cate 1-2 seminte in niste gauri din cimentul terasei si cum zorelele astea imbracau apoi un colt al terasei si faceau o umbra foarte frumos colorata🙂 Imi amintesc ca, de copil, le udam seara si ca spre toamna le culegeam samanta pentru anul urmator. Acuma le am la casa mea… Sunt fixata pe unele detalii din copilarie si am nevoie sa le reconstruiesc si sa le integrez in viata mea prezenta. Ca de exemplu zorelele astea. O alta fixatie este sa am soba cu lemne, de teracota daca se poate, si un patut ingust langa ea si sa dorm cu talpile lipite de soba.

      Apreciază

Lasă un răspuns

