Prajitura vegana cu mere

Am descoperit site-ul thegreekvegan.com in arhiva BLOGULUI DE LA MARE si m-am indragostit instantaneu si ireversibil de retetele din el.

Eu nu respect retetele ci le folosesc ca si sursa de inspiratie asa ca pentru originalul acestei prajituri cu fructe va rog sa faceti click AICI. Pentru a citi cum am facut eu si ce am folosit va rog sa cititi mai departe.

Am curatat de coaja 6 mere medii din livada proprie. Le-am scos cotorul si partile cu viermi (dezavantajele productiei bio🙂 ) si le-am taiat felii. Le-am pus in oala sub presiune, sa se faca la abur.

Separat am amestecat: 3 cani si jumatate de faina integrala cu 1 cana de zahar, 1 plic praf de copt si o lingurita de bicarbonat. Am adaugat apoi ingredientele lichide: 1 cana de suc de mere si 1/2 cana ulei de floarea soarelui. Ca si condimente am adaugat ce am avut desi am suspinat cu jind cand mi-am imaginat ce aroma pot avea cele cerute de reteta. Eu am adaugat un varf de cutit de curcuma si 1/2 lingurita de cardamon macinat. Apoi am incorporat merele gatite „al dente”.

Am pus prajitura la cuptor la 180 grade cu ventilatie si, cand a absolvit examenul scobitorii, am scos-o si am pudrat-o cu zahar.

11947662_10204638852715285_7825390610959833129_n

Delicioasa si sanatoasa!

One thought on “Prajitura vegana cu mere

Lasă un răspuns

