Supa de taitei (inspiratie portugheza)

Nu am prea avut legume saptamana asta asa c-am schimbat supa de legume planificata cu una de taitei, de inspiratie portugheza.

Se face foarte rapid si e pe gustul nostru.

Se pun la incazit cateva linguri de ulei – eu am pus 1 lingurita de untura de porc pentru ca am un borcanel in frigider si trebuie consumat. In asta am calit o ceapa mare tocata si doi morcovi curatati si taiati in bucati relativ mari. Am adaugat un mananchi de leustean, patrunjel si menta  in filtru (se poate pune totul legat in buchetel). Am stins imediat cu 3 litri de apa, am adaugat sare si piper si am pus capacul, am lasat la fiert pana cand prin morcovi a trecut furculita fara sa intampine marti greutati. Am aruncat la compost ierburile din filtru si am pus la fiert taitei (din comert) direct in supa si niste ardei iute. Imediat inainte de a servi supa am adaugat patrunjel tocat cu foarfeca.

11959987_10204611836839905_627346873686270717_n

Pofta buna!

One thought on “Supa de taitei (inspiratie portugheza)

Lasă un răspuns

