Motivul pentru care am folosit curatatorul de legume pentru a ascuti un dermatograf si de ce am carat ieri bucati de marmura in casa

Simplu simplu de tot. Coltul de lucru pentru masina de cusut inca nu e gata. Am gasit un loc pentru masina si pentru triplock, pentru masa de croit, pentru aproape tot, imi lipsesc insa unele detalii ca de exemplu creta de croitorie si greutatile pentru fixat stofa, habar nu am pe unde le-oi fi pus prin casa… asa ca am folosit un dermatograf (unicul in posesie) pentru a desena contururile pe material… si un curatator de legume pentru a-l ascuti pentru ca si ascutitoarea e pitita pe undeva…

11949313_10204596642900066_1781051944119468091_n

Pentru a fixa tiparul pe stofa si stofa pe masa am adus de afara niste bucati de marmura care s-au aratat a fi ideale si ca greutate si ca dimensiuni…

11880663_10204596642660060_236623671393284150_n

si astea sunt produsele finite, unele au ajuns deja la noii proprietari altele asteapta sa fie daruite in septembrie, cu ocazia unor zile de nastere…❤

4 thoughts on “Motivul pentru care am folosit curatatorul de legume pentru a ascuti un dermatograf si de ce am carat ieri bucati de marmura in casa

    1. da. Bunica-mea a fost croitoreasa si am crescut practic cu sunetul masinii de cusut, adica ma rog, in vacante. Cred ca de aici mi se trage iubirea pentru masinile de cusut ne-electrice… au un sunet aparte…
      Faza cu sapunul nu imi explic cum de am uitat-o. Acuma ca ai mentionat tu asta mi-am amintit ca ea folosea un rest de sapun in loc de creta si ca functiona minunat. Multumesc❤

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

