Cuvertura si perne pentru sofa cu costuri zero

Am primit niste garnituri de pat si le-am adaptat sofalei din camera de zi. Am facut composition-ul asa: fata de plapuma rosie am impaturat-o in doua si am intins-o in lung, o perna am imbracat-o cu fata de perna rosie, alta cu una din material alb-negru-gri si, din a doua alb-negru-gri am cusut 2 fete de perna mici. Imi place tare mult combinatia de alb-rosu-negru/gri❤

11949366_10204576761523044_1501903119688743475_n

Si m-am tot uitat eu asa si parca lipsea ceva. Ce sa fie, ce sa fie?…

Ah da!

11892210_10204576770003256_6184012369142987967_n

Acuma peisajul este complet!❤

5 thoughts on “Cuvertura si perne pentru sofa cu costuri zero

    1. canapeaua este de imitatie de piele, daca se murdareste o sterg cu o carpa umeda data sapunita cu sapun de casa. Singura diferenta ce o vad acuma ca am animalele direct in casa este ca, de cate ori matur, strang si par de caine pe faras, inainte strangeam numai praf🙂 in rest paturile si covorasele oricum le scuturam si inainte… Cand ploua pun niste carpe umede pe presurile din fata usii si inauntru si afara. Asa ca pana ajung in casa isi curata automat piciorusele si noi pantofii. Inconveniente la convietuirea cu doi caini in casa eu una nu vad, sa stii. La fel e si cu pisicile, daca sunt invatate sa-si faca treburile afara nici nu bagi de seama ca le ai in casa… Am o prietena ce are 2 papagali si un canar in colivie si fac mult mai multa mizerie sa stii…

      Apreciază

Lasă un răspuns

