Masa din bucatarie

Am povestiti AICI care este stadiul la care am ajuns cu bucataria si ca masa era prea mare si locul prea stramt asa ca, in ciuda dimensiunilor mesei, stateam mai mult inghesuiti. Well, am schimbat masa cu una mai mica, i-am pus doua scaune si sunt absolut multumita de schimbarea asta. Am mai mult loc in bucatarie, nimeni nu mai sta stramtorat intre masa si dulap, masa desi mica este ideala pentru a lua masa doua persoane sau a invata – o persoana.

masa

Masa cea mare am mutat-o in sufragerie, care astfel este si sala si mese si masa de tinut sedinte.

Lasă un răspuns

