Plan alimentar

Model: Post intermitent 16:8

Principiu: carnea ca si condiment / 1 data pe saptamana

Particularitati: fara produse lactate

Mic dejun: Zero

Supa: de rosii

11846800_10204538684491142_7096213041640643707_n

Paine: din faina integrala, facuta la masina de paine, grisini, crackers

De uns pe paine: salata de vinete

De baut: apa aromatizata cu verbena, menta, roinita etc

Salata (1-2 portii/zi): de castraveti si rosii

Gustari: smochine, pere si prune din livada

Feluri principale:

Luni – Paste cu sos de rosii

Marti – Risotto cu flori de dovleac si ierburi aromatice

Miercuri – Nocherli cu sos de ciuperci

Joi + Vineri – Fasole mexicana

Sambata – Fasole cu ton

Duminica – Chiftele marinate cu pure de cartofi

Nu am nimic pe lista de cumparaturi🙂

4 thoughts on “Plan alimentar

  1. Așa mă pune în dubiu treaba asta cu mâncarea, că taman ce m-am pricopsoit cu nește mezeluri gratis și mi/s tare în dubiu dacă să le mânânc ori ba, că har domnului nu îmi place categoria asta de mâncare. Pe de altă parte sunt picate din cer în timp ce alții le cumpără și nu ieftin. Bănui că le voi integra totuși în ceva comedstibil dar…

    Apreciază

    1. Da cea mai desteapta treaba e sa le integrezi. Niste felii de mezel langa o salata mare si pita integrala sigur nu-s rele. Exagerarea si risipa sunt daunatoare dupa parerea mea.
      Eu nu cumpar mezeluri pentru ca nu-mi intra in buget in perioada asta dar primesc cate-un carnat sau un salam uneori si-l cinstim cum se cuvine🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

