TV or not TV. This Is The Question!

Ne-am mutat in casa doua in urma cu circa doua luni. Am aranjat pana la stadiul de a fi functionale bucataria, baia si dormitorul si ne-am declarat mutati, celelalte lucrari urmand sa le facem apoi cu rabdare, multa creativitate care sa compenseze lipsa de fonduri etc.

Bineinteles ca am luat cu noi si cele doua tv-uri proprietate personala, unul pentru sufragerie si unul pentru dormitor. Ani multi de zile am considerat tv-ul ca somnifer. Intre timp insa m-am lecuit.

Prima incercare de a monta tv-ul s-a soldat cu esec. Nu avem semnal de la antena. Am cumparat cablul intr-una din iesirile la cumparaturi si acuma isi asteapta randul cuminte, pe lista de prioritati. Rand care nu-i vine si nu-i vine pentru ca mereu i se strecoara altceva in fata.

Intre timp insa… am constat ca… ok, mi-e greu sa scriu insa da,

TV-UL NU NE LIPSESTE CHIAR DELOC!

tv

Deocamdata e un simplu obiect de decor pe care trebuie sa-l stergem de praf. Macar din cand in cand!

Adica sigur ca avem multe de facut pe langa si prin casa. Uneori avem oaspeti de care ne ocupam cu drag. Avem cainii cu care trebuie sa organizam activitati asa ca luati de valul treburilor, oaspetilor, activitatilor canine, tv-ul a cazut in uitare.

Ce se mai intampla in lume? Habar n-am!

Ce filme se lanseaza? Habar n-am!

Seriale? Ce-s alea?

Documentare, reportaje? Le-oi vedea la iarna!

Deocamdata e vara si viata mea se intampla acolo unde ii e locul: in jurul meu🙂❤

7 thoughts on “TV or not TV. This Is The Question!

  1. eu de ani de zile sunt fara tv. Peste 10. Crezi ca am pierdut ceva?
    Acum aveti multe de facut dar la iarna o sa stati mai mult in casa. Cat timp aveti de amenajat si aranjat la casa nu va va lipsi tv-ul.

    PS: nici costurile cu tv-ul nu le duceti lipsa,asa e?.

    Apreciază

    1. Noi de platit am platit mereu doar taxa aceea obligatorie si ne-am descurcat cu antena normala, gratuita, cea care „prinde” programe relativ putine dar cui ii pasa? si cu antena parabolica pentru programele nemtesti. Curand, candva, o sa aducem si antena parabolica la noua casa, pana atunci insa mai este…🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

