Dialoguri

Eu: ” – Am trecut ieri pe langa casa voastra dar am vazut poarta inchisa si masina nu era asa ca n-am intrat…”

Ea: ” – Nu am fost acasa. Am sarbatorit 45 de ani de casnicie.” zice zambind. „Sambata am facut party cu copiii si ieri am sarbatorit in doi, am facut o excursie in Emilia, am mancat la restaurant…”

Eu: ” – Fain! Cred ca e o onoare sa ajungi la varsta asta de cuplu…”

Ea: ” – Da, desigur. Daca te uiti in jur cati nu au sansa asta… ori se despart ori sunt nefericiti impreuna… Stii, pe vremea mea fetele se maritau ca sa scape de acasa unde erau discriminate si maltratate. Asa ca primul venit era si primul luat. Eu il cunosc pe el de cand aveam 14 ani. Ne-am casatorit cand aveam 18. Tatal meu a vrut sa ma marite cu un om bogat, eu am „fugit” cu muncitorul meu. Am avut noroc stii, ca am dat peste un om de treaba, harnic si la locul lui. Ca puteam si sa nimeresc un marlan si alta ar fi fost povestea acuma…”

Lasă un răspuns

