Dialoguri

Ea, prietena mea: ” – Stii, un stra-unchi de-al meu, adica var de-al bunicului meu, asa ceva, si-a sarbatorit nunta de aur. Sunt casatoriti de 50 de ani si inca sunt indragostiti unul de altul. Ea i-a facut o surpriza super-faina de ziua lui si a postat pe facebook…”

Eu: ” – Da, si parintii lui T. sunt casatoriti de 45 de ani. Eram in masina in urma cu doua luni si i-am vazut trecand strada tinandu-se de mana. I-am scris lui T. : #Tocmai i-am vazut pe parintii tai in zona pietei, se tineau de mana, ce frumos❤! # si ea mi-a raspuns: #Ei mereu se tin de mana cand merg pe jos🙂 #. Ea e din ’51, stii, ca mama mea… Cand ne-au vizitat ultima oara, el a intrebat-o: * – Mergem papusa?* si ea a confirmat: * – Mergem, steaua mea.*”

Tacem impreuna. Eu ma lupt c-o lacrima. Apoi…

Ea: ” – Cred ca un cuplu trebuie sa aiba o mare dragoste de a face si a drege impreuna pentru a putea fi fericiti si dupa atata vreme…”

Eu: ” – Da, parintii lui T. si-au ajutat fiii sa fie la casa lor, sa-si creasca pruncii si, in urma cu doi ani, si-au cumparat o casa. A fost mereu visul lor sa stea la casa. Nimeni nu i-a inteles dar eu da. Au nevoie de un proiect pe care sa il gestioneze impreuna. Si acuma isi savureaza batranetea si… casa.”

2 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

