Spray dezinfectant natural foarte ieftin, pentru sters praful

Reteta o am de aici: http://www.greenme.it/consumare/detergenza/12872-spray-spolverare-ricette

Am folosit reteta numarul 4:

500 ml apa

1 lingura de detergent ecologic pentru vase

5 picaturi de ulei esential de arbeore de ceai

si, cu de la mine putere: 3 picaturi ulei esential de iasomie

Am pus totul intr-un pulverizator si il scutur bine inainte de folosire.

11800089_10204433140812616_8160709517343564609_n

Eficienta: maxima!

Costuri: extrem de reduse, am folosit un pulverizator ce il aveam deja in casa

Toxicitate: aproape zero

2 thoughts on “Spray dezinfectant natural foarte ieftin, pentru sters praful

  1. eu am gasit o alta reteta pe care o folosesc si este destul de eficienta mais ales pt mobila din lemn: otet si ulei de masline ( otetul in dubla cantitate) + cateva picaturi de ulei esential.

    Apreciază

Lasă un răspuns

