New Entry alimentar – Portulaca

Am inceput de azi sa folosesc portulaca ce creste prin gradina mea super-mega-bio.

11800556_10204426651690392_7768960068198982359_n

Am cules frunzele de pe 3 plantute si le-am adaugat la salata de rosii. Gustul este deosebit de bun. Si ma bucur ca am mai gasit o modalitate sa aduc un plus de nutrienti cu costuri zero in alimentatia familiei mele si sunt decisa sa o adaug in cat mai multe salate si ciorbe. Dixit!

Pentru informatii despre portulaca, faceti click AICI.🙂

2 thoughts on “New Entry alimentar – Portulaca

  1. Am si eu in curte si o ocrotesc, desi e invaziva. Am mancat din ea in primavara, in salata de loboda si de ce se mai gasea prin curte la vremea aia – papadie, untisor, patlagina …
    Am o retinere cu plantele astea, insa: oxalatii. Multe dintre ele sunt pline de oxalati care afecteaza rinichii. Nu stiu care dintre ele exact, de aceea ma feresc sa le mananc prea multa vreme. Daca nu le mananci constant, pe de alta parte, nu stiu ce beneficii mai aduc organismului. Oricum, diversificarea dietei cred ca e oricand binevenita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

