Suport/organizer pentru genti si posete cu costuri zero

Am folosit o idee gasita candva pe Pinterest si carligele de la perdeaua de dush a fostilor proprietari, noi am instalat o usa cabinei, am scris despre asta AICI.

Carligele sunt de plastic deci flexibile si am reusit sa le insir cu usurinta pe bara din dulapul din debara. Si tot usor am bagat si manerele gentilor/posetelor prin ele. Acuma stau cuminti si ordonate si asteapta sa le vina randul la purtat🙂❤

11796264_10204419026979779_7525703952709839341_n

Lasă un răspuns

