Salata de fructe

Cum aveam niste piersici si un pepene galben foarte coapte, am pregatit pentru deseara o foarte gustoasa si sanatoasa si plina de vitamine si racoritoare si ieftina

SALATA DE FRUCTE

Am taiat in bucatele mici: 4 piersici, 1/2 penene galben, 2 felii de pepene rosu, doi pumni plini de visine congelate si un pumn plin de zmeura congelata. A, adaugat 2 linguri generoase de miere si 1/2 pahar de vin rosu, plus o mana de menta si verbena proaspete tocate.

Am amestecat bine, am gustat…. hmmm this must be Heaven!🙂 … si am pus totul la frigider pentru deseara❤

11032541_10204416729522344_2999765134984201343_n

PS Am pus si o lingura de balsamico, e secretul nostru ok?🙂

Lasă un răspuns

