Detalii

7 thoughts on “Detalii

    1. Fotografiile nu sunt din gradina mea. Am iesit aseara sa ne plimbam si sa exploram un pic satul. La nici 100 m de casa incep viile si campurile cu porumb. Un pic mai departe incepe o zona salbatica… pentru mine iti dai seama ca e de vis toata zona asta… am cules flori de coada soricelului si fructe de soc… am putut lasa cainii liberi …<3

      Apreciază

        1. e plin de duzi aici insa le-a trecut deja sezonul. I-am ochit pentru anul urmator. Murele sunt ale nimanui i sigur o sa culeg cateva ca sa le pun in otet, daca gasesc mai multe poate chiar gem🙂
          Am mai vazut nuci ai nimanui si corni…

          Apreciază

Lasă un răspuns

