Aiolli

Am scris ieri cum, de ziua mea – adica ieri🙂 – am facut un mujdei de usturoi si ca intentionam ca azi – adica a doua zi dupa ziua mea! hihi🙂 – sa fac aiolli combinand mujdeiul c-o maioneza.

Intentia s-a transformat intr-o foarte gustoasa fapta – am facut maioneza aia vegana care se face in cateva secunde, costa exagerat de putin si are mult mai putine calorii decat o maioneza traditionala, din aia facuta cu oua. Maio-minune asta am combinat-o cu mujdeiul de ieri si am uns o felie de paine din 3 faini + seminte de floarea soarelui cu aiolli asta si a fost o n-e-b-u-n-i-e!

Cu ce se mananca aiolli? Cu de toate! Chiar cu de toate! de la cartofi prajiti sau la cuptor, paine prajita, paine proaspata ca in cazul meu, carnuri, peste, legume, you name it I put aioli on top of it!

20401_10204347167183329_466150623132370208_n

Cred ca nu e cazul sa enumeram proprietatile usturoiului crud, nu?

Uite, asta e una din retetele alea in care oricine il consuma cu placere!❤

Pofta buna si spor la sanatate!

2 thoughts on “Aiolli

Lasă un răspuns

