Spray anti-insecte

Se face foarte rapid si costa foarte putin.

Reteta originala de AICI spune sa fierbem si sa lasam la racit in jur de 100 ml de apa si s-o amestecam apoi cu 4 linguri de alcool si 7-10 picaturi de uleiuri esentiale de exemplu levantica, eucalipt, citronella etc. Ei au folosit 5 picaturi de ulei esential de  citronella si 3 de eucalipt.

Ce am facut eu?

Nu am alcool in casa decat palinca ardeleneasca si sincer nu as dori sa miros a ea. Asa ca am inlocuit cele 4 linguri de alcool cu 1 lingura de gel dezinfectant pentru maini ca din ala am in casa si am adaugat 5 picaturi de UE de levantica si 5 de UE de eucalipt. Am pus totul intr-un recipient reciclat de la un produs cu acelasi scop si il scutur inainte de fiecare folosire.

Daca functioneaza?

Da. La fel de bine ca si cel din comert. Si este desigur mai putin toxic. Si muuult mai ieftin.❤

11694025_10204331677436095_2405233838062136878_n

5 thoughts on “Spray anti-insecte

  1. n-am folosit niciodata spray-uri din acestea. se pune direct pe piele (partile expuse la aer)?se da asa prin aer, la geam, oriunde? sigur nu pe fata.
    cand ma gandesc ce-am tras anul trecut cu tantarii…ar fi bine sa am asa ceva.pastile ptr tantari nu suport (oricum sunt toxice, prefer tantarii)(o singura data am folosit pastile, a doua zi am zacut de dureri de cap, stomac, vomat,etc).

    Apreciază

Lasă un răspuns

