Motivele zilei

Azi iti sunt recunoscatoare si iti multumesc pentru

– transportul si mutarea mobilelor si aparatelor care s-a facut fara nici un fel de daune

– prieteni

– pentru ca marea e asa de aproape de noi incat putem sa dam o fuga sa ne scaldam seara pentru 1-2 ore

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”

Love, always,
CarmenDiana

One thought on “Motivele zilei

  1. eu ii multumesc Celui de sus ca, chiar daca cateodata mi-e greu, mi-e dor, am posibilitatea sa evoluez, sa ma gasesc eu pe mine, sa ajung sa fiu eu, intr-o alta tara. Si ii cer sa ma ierte, cand ma mai enervez pe cei de aici, stiu ca dupa aceea imi va da o lectie. Acum catva timp scriam ca ii multumesc ca pot sa merg la EXPO Milano, si am fost , a fost super, sunt anumite pavilioane super. Tema este FOOD. Chiar inainte de a merge am primit un „cutit, putin spus topor in spate” si eram atat de nerabdataore sa vad pavilionul Romaniei, cu imagini, arome de acasa, am iesit din Pavilion ascuzandu-mi lacrimile si m-am indreptat spre pavilionul tarii de adoptie une am fost primiti ( cei vreo 200 de persoane jumate din totalul de participanti) cu cadouri si un restaurant de grand chef.

    Apreciază

Lasă un răspuns

