Oare ce planta este asta?

1. Infloreste seara

2. Am golit cutia cu seminte scuturand-o si acuma am doua platute care as incerca sa sper ca sunt de marar desi s-a putea sa gresesc si sa o confund cu platele de Kreuzkümmel (Nigella damascena) sau cu cele de finocchietto selvatico (Foeniculum vulgare Mill.) ce cresc pe aceeasi bucatica de teren.

3. Si asta este Waldmeister (Galium odoratum) pe care am incercat sa il transplantez la casa noua. Am ales un loc umbros si umed asa cum ii place lui (de obicei creste in paduri).

11701049_10204326658390622_4083514340828931110_n

il tin sub ochi.

Urzica in schimb mi-a murit. Acuma eu sper ca i s-au uscat doar frunzele si ca din radacina o sa dea la anul plante noi. Totusi o sa incerc mai peste 1 luna sau doua sa mai transplantez cateva plante in spatele garajului.

10 thoughts on “Oare ce planta este asta?

  1. https://en.wikipedia.org/wiki/Mirabilis_jalapa

    Ma distrez foarte tare descoperind plantele din gradina. Unele din ele au fost plantate de proprietarii de dinaintea fostilor proprietari… de exemplu un butuc de trandafir imi zicea vecina ca are peste 30 de ani, la fel si niste plante cu frunzele mari si rotunde, nu stiu cum le cheama si nu am habar cum infloresc dar imi zicea vecina ca le-a plantat cumnata ei demult de tot❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

