Cum am facut pace cu plasticul…

Am scris cu ceva vreme in urma despre eforturile mele de a reduce plasticul din casa din mai multe motive ce tin de sanatate si de protectia mediului.

Dupa o perioada in care l-am eliminat si l-am evitat, am ajuns intr-o situatie in care totusi el, plasticul batu-l-ar vina, a fost solutia ideala. Si anume atunci cand eram in proces de mutare, cu stangul in vechea casa, cu dreptul in cea noua, fara acces direct la apa calda in casa noua, cu farfuriile prin ceva cutii de cartoane – you get the picture!🙂

Cum s-au anuntat musafiri importanti  cu care am vrut sa savuram fiecare clipa am optat pentru a folosi farfurii de plastic. Si nu a fost asa de rau. Pana la urma am inteles ca este exact ca in cazul alcoolului sau a altor asemenea chestiuni: uzul e ok, abuzul e rau🙂

Asa ca am inceput sa privesc plasticul cu alti ochi si sa-l impart in doua: plastic bun si plastic rau.🙂

Definitii care si ele sunt discutabile, of course🙂

11703062_10204324813504501_8184615655716064734_n

La ora aceasta, obiectele de plastic ce le am si le folosesc sunt:

– cosurile de rufe – 3 ale mele si 2 mostenite de la fostii proprietari

– cosurile cu toarte pentru transportat diverse – 3 de 3 dimensiuni

– cateva boluri de plastic de care o sa ma despart zilele astea

– capacul de wc la care nu as stii vreo alternativa… poate in sticla? sau in lemn?🙂

– niste ghivece pentru plante pe care le voi reduce dupa ce voi decide cum voi organiza balconul dormitorului

– papuci de vara – 2 perechi

– rama usii cabinei de dush

– galeti si galetute pe care le folosim la zugravit si la alte lucrari – urmeaza sa le sortam si sa le reducem numarul dupa ce terminam lucrarile de renovare.

Asa ca am facut pace cu plasticul din viata mea. Il folosesc fara sa exagerez. Si asta este solutia ce functioneaza in toate situatiile.

Lasă un răspuns

