Supa de mazare

Azi dimineata am vazut un anunt pe Facebook. Proprietara magazinului de produse biologice din sat scria ca, din nefericire, i se stricase un frigider si i se decongelase marfa din el peste noapte si ca o da gratis celor dispusi sa o gateasca in urmatoarele 12 ore. Ne indemna sa trecem pe la ea sa ne luam ceea ce ne trebuie.

Am avut drum prin zona si am trecut pe la ea. Am ales 2 pizze din kamut si o punga de mazare.

Pizzele le-am incalzit la amiaza si au fost un pranz foarte gustos si sanatos.

Pentru ca am nevoie de supa pentru zilele urmatoare, am facut o baza de supa-crema de legume din: 1 morcov, 3 cartofi, 3 catei de usturoi, frunze de leustean, patrunjel si telina, intr-un filtru am pus la fiert in supa cuisoare si frunze de maslin si 3 frunze mari de menta.

Am fiert totul in oala cu presiune pentru cateva minute. Apoi am scos filtrul, am scos si frunzele si le-am pus la compost. Legumele din oala le-am mixat bine cu batul magic. Am adaugat mazarea si am mai lasat sa dea un clocot. Am adaugat sare, piper si 2 linguri de ulei de floarea soarelui.

Este delicioasa!!!

Fata care este proprietara magazinului biologic este o amazoana moderna. Organizeaza cursuri de diverse feluri de gatit, evenimente de toate felurile… In mod normal ar fi trebuit sa arunce alimentele decongelate, este insa foarte stricta impotriva risipei si a decis sa riste. Da, exista si asemenea oameni pe planeta.❤

11422040_10204197047270425_8232120762106947631_n

8 thoughts on “Supa de mazare

  1. Ce frumos si ce noroc pe clienti.
    In Germania la un magazin satesc aveau un cos odata cu tot felul de produse alimentare expirate, dar bune( gem, ulei…majoritatea bio) si indemnau lumea sa se serveasca. N-am indraznit, nefiind de-a locului.

    Apreciat de 1 persoană

      1. Da’ la Carmen se vede?! Trebuia sa se duca acolo cu sacul!

        Pai asta-i problema mea ca imi zic ca sa nu-si spuna lumea ca fac aia sau aia pentru ca as fi romanca. In Romania sunt eu insami, in rest nu chiar.

        PS: M-am invatat minte si acuma port mereu un sac in geanta hihihi

        Apreciat de 2 persoane

        1. Elena „lumea” va zice mereu ceva, indiferent ca faci sau nu faci, ca iei sau nu iei, etc. Important e sa nu te intereseze deloc, absolut ce ar putea spune cineva daca ar vrea. Pana la urma urmei nu este treaba ta ce spune X sau Y. Si sunt convinsa ca nu iti place sa-ti bagi nasul in treaba altcuiva asa ca lasa-i in pace, cu zise cu tot si fa ceea ce este in conformitate cu natura ta.❤

          Apreciat de 1 persoană

  2. si la mine in sat la mag bio pun intr-o cutie tot ce e de dat si lumea se poate servi gratis – in general sunt fructe si legume care nu mai arata chiar asa de bine, insa sunt foarte bune intr-un smoothie sau o supa crema

    Apreciat de 1 persoană

  3. La mine la magazinul bio recupereaza proprietara tot ce s-ar putea strica , asa ca-mi descrie ce mincaruri mai face cu legumele ramase. E italianca si a avut pe vremuri o firma de traiteur(cattering?), asa ca imi da idei si retete f bune.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

