Piadine din mamaliga

O reteta GENIALA pe care o fac deja a doua oara. De ce e geniala? Pentru ca are la baza doar 2 ingrediente.

Parca va aud: CE???? Doar doua?

Da: mamaliga (resturi) si faina (integrala, adevarata si originala, din Romania, in cazul meu)

Reteta originala o puteti admira AICI.

Acuma sa va povestesc ce am facut eu.

Am luat resturile de mamaliga din frigider. Le-am zdrobit un pic cu degetele si am adaugat faina integrala tot framantand pana am obtinut un aluat compact ce l-am lasat cam o jumatate de ceas sa se odihneasca. La framantat am adaugat si 3 linguri de cimbru uscat. Iubesc cimbrul

Apoi am impartit aluatul in bucati si le-am intins cu sucitorul. Le-am copt pe plita de fonta.

Sunt fantastice!

Intr-una am pus niste onleta cu ceapa plata (am primit o portie de la prietena mea care o face FANTASTICA!) si niste rosii mici.

Bun bun bun si mega-ieftin!🙂❤

9 thoughts on “Piadine din mamaliga

Lasă un răspuns

